Preturi Contabilitate

PACHETE CU OFERTA DE PRET/LUNA PENTRU SERVICII DE CONTABILITATE

  1. Firma fara activitate

A.1 Firme cu activitate SUSPENDATA                                                                       100 RON

A.2 Firme fara activitate NESUSPENDATE                                                200 RON

                                                PENTRU PLATITORI TVA se adauga                                                                             50 RON

  1. B. Firme ce au activitate cu complexitate MICA

B.1 Numar total de documente 0-10                                                                        250 RON

B.2 Numar total de documente 11-20                                                                    350 RON

B.3 Numar total de documente 21-40                                                                      500 RON

  1. C. Firme ce au activitate cu complexitate MEDIE

C.1 PRESTARI SERVICII   → numar total de documente 41-80                          650 RON

C.2 COMERT   → numar total de documente 41-80                                            900 RON

  1. D. Firme ce au activitate cu complexitate MARE

D.1 PRESTARI SERVICII    → numar total de documente 81-120                     1200 RON

D.2 COMERT          → numar total de documente 81-120                                    1500 RON

  1. E. Firme ce au activitate cu complexitate FOARTE MARE
    • numar total de documente peste 121 de la 1.500 RON
  1. F. Firme ce au activitate de PRODUCTIE
  • PRET NEGOCIABIL in functie de natura activitatii si volumul

de documente, dar nu mai putin de                                                 

  1. G. Firme ce au activitate de „Restaurante” (fara contabilitate primara) 750 RON
  2. Contabilitate Primara „Restaurante” 750  RON
  3. I. Firme cu activitate de „Agentii de Turism” 1500 RON
  4. J. Firme care au achizitii Intracomunitare* 100-400 RON

* Pachetul J nu se poate achizitiona separat, ci numai impreuna cu unul din celelalte pachete si reprezinta suma ce se adauga la preturile pachetelor anterioare, in cazul in care firma lucreaza cu achizitii INTRACOMUNITARE.

** Preturile de mai sus, sunt preturile pentru evidenta contabila fara angajati. Pentru evidenta si depunerea formularelor necesare in cazul existentei angajatilor, acestea se vor majora dupa cum urmeaza:

  1. K. Evidenta angajati:

K.1 Intre 1-5 angajati                                                                                                                     45 RON/angajat

K.2 Intre 6-10 angajati                                                                                                                  40 RON/angajat

K.3 Peste 11 angajati                                                                                                                     35 RON/angajat